سامانه مشاوره پزشکی کرونا که در روز‌های اخیر به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آغاز به کار کرد با استقبال میلیونی مردم روبرو شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مظهری رئیس هیئت مدیره برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام(ره) گفت:کمتر از یک هفته پس از راه اندازی سامانه تلفنی ۴۰۳۰ توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با همکاری وزارت بهداشت، ۲.۵ میلیون تماس از سراسر کشور با این سامانه به ثبت رسیده است.

راه‌اندازی سامانه مشاوره کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

وی افزود: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ باهدف پیشگیری، شناسایی و ارائه مشاوره پزشکی درخصوص ویروس کرونا به صورت شبانه روزی فعال است و توسط ۲۰۰۰ پزشک، پرستار و تیم پزشکی همکار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به طور رایگان به سئوالات و دغدغه‌های مردم پاسخ می‌دهند.

راه‌اندازی سامانه مشاوره کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

مظهری با اعلام این مطلب که این سامانه تلفنی از تمام خطوط ثابت و اپراتور‌های تلفن همراه بدون نیاز به کد و پیش شماره قابل دسترس است، افزود: به زودی سایت اینترنتی و کددستوری یو اس اس دی این سامانه هم فعال و در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

راه‌اندازی سامانه مشاوره کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

وی افزود: همکارانم در این سامانه به هرگونه سئوال و نگرانی مردم درخصوص علائم کرونا، نحوه شناسایی و پیشگیری از ابتلا به آن پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۲۰:۵۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام بنده از داوطلبان متقاضی ۴۰۳۰ امروز فرم پر کردم و جهت اطلاع از استخدام شدنم نمیدونم از کجا باید مطلع شم گفتن امروز اعلام میشه لطفا راهنمایی کنید؟؟
آخرین اخبار