پیروی گفت:کمک‌های کشور چین در شرایط بحرانی برای ایران بسیار خوب است و نشان از رابطه متقابل بشر دوستانه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمود رضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر در نشست با هیأت چینی که صبح امروز در ساختمان صلح برگزار شد، گفت: اقدامات ما در هلال احمر بر اساس اصول ۷ گانه صلیب سرخ جهانی است و معتقد هستیم باید در حد تلاش خود به تمام مردم چین کمک کنیم.

وی ادامه داد: کمک‌های کشور چین در این شرایط بحرانی برای ایران بسیار خوب  است و نشان از رابطه متقابل بشر دوستانه شما دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره درخواست طرف چینی بیان کرد: جمعیت هلال احمر ایران به تمام درخواست‌های دولت چینی در زمینه تهیه خودرو و نماینده جواب مثبت می‌دهد.

پیروی تصریح کرد: تجربیات دولت چین بسیار ارزشمند است، دنیا محل تبادل است و هلال احمر در زمینه آموزش های عمومی قدم‌های خوبی برداشته است و مشتاقیم در زمینه تخصصی و آموزش به همکاران ما در هلال احمر هم کمک کنید.

وی درباره حضور در مرحله درمانی بیان کرد: حضور در بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت است اگر منظور حضور در بخش درمان است باید با وزارت بهداشت هماهنگی‌ها انجام شود، اما در زمینه آموزش به همکاران هلال احمر برای مقابله با شرایط بحرانی هلال احمر مشتاق به همکاری با شما است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ایران بیان کرد: از دولت چینی تشکر میکنم که در سیل ابتدای سال کمک بسیاری به ما کردند و کمک شما در این شرایط ارزشمند است.

پیروی با اشاره به سرکشی به بیمارستان‌ها گفت: همکاران من در ورودی تمام استان‌ها درجه تب مسافران را چک می‌کنند و درصورت مشکوکی آن‌ها را به بیمارستان معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: هلال احمر در حوزه آموزش عمومی مشفول است و تیم‌های هلال احمر درحال معرفی پرسنل به وزارت بهداشت هستند، اما مدیریت اصلی و کلان هلال احمر بر عهده وزارت بهداشت است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: امیدوارم رابطه دو طرفه و انسان دوستانه توسعه پیدا کند تا تمام کشور‌ها بتوانند آسایش داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار