رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان حمیدیه از امادگی کامل شبکه تعاون روستایی این شهرستان برای خرید گندم و کلزا مازاد بر نیاز کشاورزان در سال زراعی جدید خبر داد.

هادی نیسی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه این شهرستان یکی از شهر‌های مهم در زمینه کشاورزی به شمار می‌رود، تعاون روستایی رسالت مهمی در توجه به رفع نیاز کشاورزان دارد.

او افزود: از این رو و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا خرید گندم و کلزا باقی مانده است، مراکز خرید خود را به لحاظ کالیبره کردن رطوبت سنج‌ها، بررسی باسکول‌ها و رعایت بهداشت انبار‌ها به نتیجه رسانده ایم و آماده خرید گندم و کلزای کشاورزان هستیم.

نیسی بیان داشت: در سال زراعی گذشته تعاون روستایی حمیدیه موفق به خرید ۶۷ هزار تن گندم در دو مرکز آفاق و اقتصاد شد که پیش بینی می‌شود این رقم با توجه به ظرفیتی که در اختیار داریم به ۷۰ هزار تن در خرید آینده برسد.

رئیس اداره تعاون روستایی حمیدیه اظهار کرد: همچنین در زمینه خرید کلزا لازم به ذکر است که در سال گذشته موفق به خرید ۲۰۰ تن کلزا شدیم که قطعا در خرید آینده افزایش چشمگیری در این زمینه خواهیم داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.