رئیس اداره تعاون روستایی اهواز از آمادگی کامل شبکه تعاون روستایی این کلانشهر برای خرید گندم و کلزا سال زراعی ۹۸- ۹۹ خبر داد.

پرویز جلالی رئیس اداره تعاون روستایی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراکز خرید گندم و کلزا تحت نظر تعاون روستایی این کلانشهر از امروز آماده خرید گندم و کلزا کشاورزان هستند.

او اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته مراکز خرید به لحاظ استانداردسازی باسکول‌ها و مسائل بهداشتی به طور کامل آماده هستند و این توانایی وجود دارد که از امروز به استقبال خرید گندم و کلزا کشاورزان در صورت برداشت برویم.

جلالی تصریح کرد: تعاون روستایی اهواز در سال زراعی گذشته موفق به خرید بیش از ۵۳ هزار تن گندم شد که اگر مسائل بارندگی و سیل نبود این رقم با افزایش چشمگیری روبرو بود، از این رو پیش بینی می‌شود در صورتیکه سیل و سرما زدگی رخ ندهد، بتوانیم در فصل خرید پیش رو ۶۵ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کنیم.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز ادامه داد: در زمینه کلزا هم سال زراعی گذشته موفق به خرید یکهزار و ۲۰۰ تن کلزا از کشاورزان شدیم که نسبت به سال زراعی ۹۶-۹۷ با افزایش ۱۰۰ درصدی مواجه بودیم و ان شاءالله در سال زراعی ۹۸-۹۹ این رقم به بیش از ۲۰۰۰ تن برسد که رکوردی بی نظیر به حساب می‌آید.

این مقام مسئول اظهار کرد: در حال حاضر ۲ مرکز خرید گندم و یک مرکز خرید کلزا در کلانشهر اهواز زیر نظر تعاون روستایی قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.