معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بارش برف سنگین و کولاک راه ارتباطی حدود ۲۵ روستای استان را مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، رسول زاده معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بارش برف سنگین و کولاک راه ارتباطی حدود ۲۵ روستای استان را مسدود کرد.

رسول زاده افزود: این راه‌ها بیشتر در شهرستان‌های سراب، میانه، هشترود و چاراویماق واقع هستند و تلاش برای بازگشایی راه آن‌ها در جریان است.

او با بیان اینکه تلاش می‌شود راه ارتباطی این روستا‌ها تا پایان امروز بازگشایی شود، افزود: هم اکنون در راه‌های ارتباطی استان بارش برف همراه با کولاک در جریان بوده و این امر موجب لغزندگی آن‌ها شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد در راه‌های ارتباطی استان و آزادراه تبریز زنجان برقرار بوده و رانندگان برای تردد در این راه‌ها باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رسول زاده گفت: از ساعت ۱.۵ بامداد تا ۵ صبح به علت بارش برف، کولاک و محدودیت دید گردنه اسئین در مسیر سراب اردبیل بسته شده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

او گفت: با توجه به تداوم بارش برف و کولاک تا ظهر امروز و لغزندگی راه‌های ارتباطی استان رانندگان برای تردد در این راه‌ها به ویژه مناطق کوهستانی تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.