رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه اعلام کرد : بزودی با راه‌اندازی ۲ واحد تولیدی روزانه ۲۲ تن مواد ضدعفونی در استان تولید خواهد شد.

مواد ضدعفونی کنندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کمبود موادبهداشتی در بازار، مجوزهای لازم به منظور راه اندازی ۲ واحد تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان صادر شده است که یکی از این واحدها می‌تواند روزانه ۶ تن محلول ضدعفونی و ۲ تن ژل ضدعفونی دست تولید کند.

دارابی عنوان کرد: واحد دیگر روزانه ظرفیت تولید ۱۰ تن ژل ضدعفونی دست را دارد و دستگاه موردنیاز تولید موردنظر برای تولید ماسک را نیز خریداری کرده است.

او با بیان اینکه چهار واحد صنعتی ظرفیت تولید موادبهداشتی را دارند، گفت: اقدامات لازم به منظور ایجاد خط تولید مواد بهداشتی موردنیاز در این واحدها انجام شده است و به زودی آنها نیز خط تولید خود را راه‌اندازی خواهند کرد.

دارابی افزود: اکنون ۱۳ واحد تولید ماسک در سطح کشور داریم که روزانه ۵۰۰ هزار ماسک تولید می کنند و برای توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار می دهند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.