مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به آمادگی مرکز صدای مشاور بهزیستی برای کمک به مردم در راستای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد

 شیوع کرونا به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به آمادگی مرکز صدای مشاور بهزیستی برای کمک به مردم در راستای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد و از عموم مردم خواست برای دریافت مشاوره های تخصصی در این ارتباط با خط ۱۴۸۰ بهزیستی تماس بگیرند.

«فاطمه رضوان‌مدنی»  افزود: خط تلفن ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی هر روز از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مردم در ارتباط با شیوه های کاهش، کنترل و مهار استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

او گفت: صدای مشاور بهزیستی قبل از شیوع کرونا هر روز در کنار مردم برای پاسخگویی به سوُالات مختلف آنها در زمینه های مختلف خانوادگی، تحصیلی، ازدواج، شغلی و سایر موارد بود.

رضوان‌ مدنی با اعلام اینکه بهزیستی در کنار مردم و به خصوص جامعه مخاطب و زیرپوشش خود است، افزود: از همه امکانات، توان و نیروهای کارشناسی و متخصص برای عبور از این بحران استفاده می کنیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.