در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ جزیره، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، ۲ دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ جزیره، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، دو دیدار همزمان برگزار شد.

تیم منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک بندر لیورپول مهمان اورتون بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. کالورت لوین در دقیقه سه ابتدا تافی‌ها را پیش انداخت، اما برونو فرناندز ستاره پرتغالی خط میانی یونایتد، باز هم برای این تیم گلزنی کرد و در دقیقه ۳۱ بازی را به تساوی کشاند.

این دیدار با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه ۹۲ شاگردان آنچلوتی به گل دوم رسیدند، اما داور مسابقه در تصمیمی دشوار و با استفاده از VAR این صحنه را آفساید تشخیص داد تا بازی مساوی تمام شود.

شاگردان سولسشیر با این نتیجه ۴۲ امتیازی شدند و در رتبه پنجم جای دارند. اورتون هم با ۳۷ امتیاز یازدهم است.

در بازی همزمان، تاتنهام میزبان ولورهمپتون، شگفتی ساز این فصل لیگ برتر انگلیس، بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. مت دوهرتی در دقیقه ۲۷، دیگو یونا در دقیقه ۵۷ و رائول خیمنز در دقیقه ۷۳ برای گرگ‌ها گلزنی کردند و استیون برخواین در دقیقه ۱۳ و سرژ اوریه در دقیقه ۴۵ گل‌های میزبان را زدند.

ولورهمپتون با پیروزی در این دیدار، ۴۲ امتیازی شد و با عبور از تاتنهام ۴۰ امتیازی جای این تیم را در رتبه ششم گرفت و شاگردان مورینیو را به رتبه هفتم فرستاد.


بیشتر بخوانید: فرار شاگردان لمپارد از شکست/ توقف نیوکاسل و پیروزی وست هم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار