سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس تصمیم دارد برای بزرگداشت بازیکنان این لیگ معتبر تالار مشاهیر ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب سایت رسمی مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس، این سازمان تالار مشاهیر خود را راه اندازی خواهد کرد و اولین اعضای آن که ۲ نفر خواهند بود، در تاریخ ۱۹ مارس اعلام خواهد شد.

هدف از راه اندازی تالار مشاهیر معرفی و تمجیدمهارت و استعداد استثنایی بازیکنانی است از ابتدای تأسیس لیگ برتر در سال ۱۹۹۲ زینت بخش آن بوده اند.

در همان زمانی که ۲ بازیکن اصلی معرفی خواهند شد، فهرستی از نامزد‌های دیگر اعلام می‌شوند و از هواداران دعوت می‌شود برای انتخاب گروه بعدی ستاره‌های سابق برای پیوستن به کلاس ۲۰۲۰ کمک کنند.

بر اساس این گزارش فقط بازیکنانی که دوران حرفه‌ای خود را تمام کرده باشند می‌توانند وارد سالن مشاهیر شوند و فقط هم عملکرد آن‌ها در لیگ برتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. در مورد اینکه ۲ نفر اولی که نامشان در تالار مشاهیر قرار خواهد گرفت، هیچ نشانه‌ای در دست نیست. هرچند آلن شیرر، مهاجم افسانه‌ای نیوکاسل، یکی از شانس‌های اصلی برای ورود به تالار مشاهیر ماه آینده است.

شیرر سال ۲۰۰۶ بازنشسته شد و با به ثمر رساندن ۲۶۰ گل برای ساوتهمپتون، بلکبرن و نیوکاسل همچنان به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر شناخته می‌شود.

دیگر مدعیانی که می‌توان نام آن‌ها را برای ورود به تالار مشاهیر لیگ جزیره در نظر گرفت شامل بازیکنانی مثل تیری آنری، مهاجم پیشین آرسنال، و همچنین روی کین و اریک کانتونا ۲ ستاره سابق منچستریونایتد هستند. هر فرد منتخب مدال شخصی دریافت می‌کند که سال ورودش به تالار روی آن حک شده است.


بیشتر بخوانید: 

چلسی ۲ - تاتنهام ۱/شکست آقای خاص مقابل لمپارد در دربی لندن

 رکوردزنی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس

 جهانبخش ملی پوش سابق انگلیس را وادار به عذرخواهی کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار