فرمانده انتظامی قوچان گفت: فردی که به روش "شمابرنده شده اید" اقدام به کلاهبرداری ۵‌٠٠ میلیون ریالی از یک شهروند در این شهرستان کرده بود، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبرداری ۵٠٠میلیون ریالی با ترفند شما برنده شده اید!به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۵۰۰میلیون ریالی از او توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
 
او ادامه داد: شاکی در صحبت هایش گفته چند روز پیش فردی طی تماس تلفنی، با این ترفند که شما برنده جایزه یکی از اپراتور‌های تلفن همراه به دلیل نداشتن تخلف شده اید و با شگرد‌های مختلف مشخصات کارت بانکی و رمز دوم پویای او را به دست آورده و اقدام به برداشت پول از حسابش کرده است.
 
فرمانده انتظامی قوچان گفت:کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته و با هماهنگی قضایی متهم را در استان تهران شناسایی و ضمن عودت مبلغ کلاهبرداری شده با دستور مقام قضایی، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.
 
مصرخانی افزود: در خصوص پیشگیری از وقوع این گونه جرایم به شهروندان توصیه داریم که فریب افرادی که با آن‌ها تماس گرفته و یا با ارسال پیامک اعلام می‌کنند که شما برنده شده اید را نخورند و هیچ وقت مشخصات کارت بانکی و رمز دوم پویای خود رت در اختیار دیگران قرار ندهند.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.