چوبینه گفت:در کنار توزیع اقلام اساسی برای مقابله با ویروس کرونا برای بازنشستگان شهرداری خدمات پزشکی در محل را پیش بیبنی کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت:شهرداری تهران یکی از نهاد‌هایی بود که با شیوع ویروس کرونا وارد میدان شد و در این زمینه گزارش اقدام‌های ما در چند حوزه قابل ارائه به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران افزود: یکی از حوزه‌های مسئولیت ما بهداشت و پیشگیری است که خوشبختانه قبل از اعلام رسمی ورود کرونا که از شهر قم اعلام شد شیوه نامه‌هایی برای مقابله با آن از سوی وزارت بهداشت ارائه شد و ما آن را در اختیار نهاد‌های مسئول قرار دادیم.

چوبینه تصریح کرد: در ادامه لوازمی که مورد نیاز درمانگاه های ما باشد را تامین کردیم و در این زمینه باید گفت ۸۰ هزار ماسک در انبار‌ها ذخیره شد و به محض دریافت دستور این تعداد از ماسک به همراه دیگر اقلام مانند دستکش را در اختیار همکاران و اداره کل پشتیبانی شهرداری قرار دادیم.

او ادامه داد: تمام ساختمان‌های شهرداری به ترمومتر و دما سنج مجهز شدند تا زنجیره ارتباطی که می‌تواند عفونت را گسترش دهد قطع شود و در قدم‌های بعدی همکاران من آموزش‌هایی را برای تمام کارکنان مترو و اتوبوس‌ها شروع کردن تا از این طریق آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران بیان کرد: نظارت‌ها در امکانی که لازم است ازدحام نباشد در حال انجام و توصیه‌های لازم در حال اجراست و نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم اقدام‌های درمانی است که از سوی شهر سالم برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود.

چوبینه با تاکید بر این نکته که شرکت شهر سالم در صف اول مقابله با کروناست ،گفت: همکاران من در صف اول خدمت رسانی به شهروندان در مقابله با ویروس کرونا هستند و این خدمت رسانی در ۴ درمانگاه به شکل شبانه روزی در حال انجام است وبازنشستگان شهرداری تهران اگر به خدمات درمانی احتیاج پیدا کنند این خدمت رسانی در محل آن‌ها انجام می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار