مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان منوجان گفت: مرکز بهداشت شهری قلعه واقع در اورژانس قدیم، و درمانگاه حسین آباد بعنوان مراکز پایلوت آماده خدمات رسانی به شهروندان منوجان می‌باشند.

مرکز پایلوت خدمات رسانی به بیماران مشکوک به کرونا در منوجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان شجاعی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان منوجان گفت: تاکنون پنج جلسه در خصوص مبارزه و پیشگیری و آمادگی جهت درمان بیماران احتمالی مبتلا به کرونا در شبکه بهداشت منوجان برگزار شده است.

او افزود: از هفته گذشته تا کنون ٩ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند که تست نهایی همه آن‌ها منفی و همگی از بیمارستان ترخیص شدند.

شجاعی گفت: خوشبختانه تا کنون هیچ مورد ابتلا به کرونا در منوجان وجود نداشته است و یک نفر از عشایر هم که مشکوک به کرونا بودند و به کرمان مراجعه نموده بود تست کرونای وی منفی بوده است.


مسول روابط عمومی شبکه بهداشت درمان منوجان گفت: مرکز بهداشت شهری قلعه واقع در اورژانس قدیم، و درمانگاه حسین آباد بعنوان مراکز پایلوت آماده خدمات رسانی به شهروندان می‌باشند.

او بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده علائم مشکوک مانند سرفه خشک، تب بالای ٣٧ درجه و تنگی نفس می‌توانند از ساعت ٦ عصر تا اواخر شب به این درمانگاه‌ها که برای این منظور آماده سازی شده اند مراجعه نمایند.

شجاعی اضافه کرد: البته توجه داشته باشید هر سرماخوردگی، کرونا نیست و برای درمان سایر بیماری‌ها در ساعات گفته شده به سایر مراکز درمانی مراجعه نمایید.


مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان منوجان گفت: طی دو روز آینده کیت تست کرونا در اختیار این مراکز قرار خواهد گرفت و فقط از بیمارانی که پزشک تشخیص دهد، تست کرونا اخذ و ظرف ٤٨ ساعت جواب تست به اطلاع فرد خواهد رسید.

او با توصیه به شهروندان منوجان گفت:جهت حفظ سلامت و پیشگیری، از حضور غیرضروری در بیمارستان و مراکز درمانی خودداری کنید.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان منوجان گفت: ما با شفافیت به مردم اطلاع رسانی موقع را سرلوحه کار خود قرار دادیم و از مردم می‌خواهیم که دستورات و اقدامات بهداشتی را انجام دهند و از تردد و سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۴۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
این خبر مال چند وقت پیشه؟