تیم فوتبال سویا در ادامه رقابت‌های لالیگا به سختی توانست از سد اوساسونا بگذرد.

سویا ۳ - اوساسونا ۲ / پیروزی دلچسب با گل لحظه آخری برای شاگردان لوپتگیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا در روز سومش با دیدار تیم‌های فوتبال سویا و اوساسونا آغاز شد و ۲ تیم در دیداری نسبتا حساس و نزدیک به مصاف هم رفتند که در پایان سویا توانست با نتیجه ۳ -۲ برنده این بازی باشد.

تیم میزبان شروع خوبی در این مسابقه داشت و توانست خیلی زود و در دقیقه ۱۳ بازی نخستین گل را به ثمر برساند، این بازی در ادامه شاهد حملات ۲ تیم بود، اما تا پایان نیمه نخست گل دیگری نداشت.

نیمه دوم برای اوساسونا خیلی بد آغاز شد و هررا با دریافت کارت قرمز از مین بازی اخراج شد همچنین در دقیقه ۴۶ مسابقه سویا توسط اوکامپوس گل دوم را هم زد، کار در ادامه، اما جذاب‌تر شد و اریدان موفق شد گه یکی از گل‌های خورده اوساسونا را جبران کند، تورس در دقیقه ۷۳ یک گل دیگر هم برای اوساسونا زد تا حساب کار برابر شود.

این، اما پایان کار نبود و سویا موفق شد در آخرین لحظات و در دقیقه ۹۳ توسط النصیری گل سوم را بزند و ۳ امتیاز این بازی را به دست آورد. شاگردان لوپتگی با این برد ۴۶ امتیازی شدند و به جایگاه سوم جدول رده بندی رسیدند. اوساسونا هم با ۳۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار