ورزشکار جوان با دوستانش در حال انجام بازی بدمینتون بود که ناگهان دچار ایست قلبی شد و جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انجام ورزش‌های  مورد علاقه در هنگام بعدازظهر یکی از فعالیت‌هایی است که اکثر افراد پس از فارغ شدن از کار روزانه انجام می‌دهند. اگر نیز فردی نتواند در بعدازظهر به ورزش بپردازد، دست کم یک روز را در هفته به این کار اختصاص می‌دهد.

اما چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم تعداد قابل توجه‌ای از مرگ و میر افراد ورزشکار در هنگام بعدازظهر رخ می‌دهد. این شاید کمی افراد را به تعجب وادارد که چه ارتباطی میان انجام ورزش در هنگام بعدازظهر و آمار بالای مرگ و میر ورزشکاران وجود دارد.

در اتفاق مشابه‌ای که به تازگی در ایالت " تِرِنگانو"، یکی از ایالت‌های کشور مالزی رخ داد  یک مرد ۴۰ ساله که در حال ورزش با دوستانش بود بر اثر ایست قلبی جانش را از دست داد. بنا به گزارش Sin Chew Daily قربانی که هویتش مشخص نشده در حال بازی بدمینتون با دوستانش در یک سالن ورزشی بود که ناگهان بر زمین افتاد و جان باخت.

ایست قلبی مرد جوان حین بازی بدمینتون//

 قربانی که کارگر یک کارخانه شیمیایی بود در حال انجام سِت سوم بازی با دوستانش بود که دچار ایست قلبی شد. دوستان قربانی تلاش کردند تا با انجام حدود ۲۰ دقیقه عملیات CPR جان او را نجات دهند، اما برای نجات جان وی بسیار دیر شده بود. این مرد توسط اورژانس پزشکی به بیمارستان منتقل شد، اما اعلام شد که پیشتر جانش را از دست داده است.  

ایست قلبی مرد جوان حین بازی بدمینتون//

انتهای پیام/

برچسب ها: بدمینتون ، ورزش کردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.