رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از بستری ۱۳۰ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده خبر داد.

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت:تاکنون ۱۳۰نفر از اول اسفند تاکنون در بیمارستان جنوب غرب خوزستان بستری شده اند.

او با بیان اینکه از این تعداد ۶۱ نفر تحت نظر و مراقبت ویژه هستند افزود:۶۹ نفر دیگر نیز با حال عمومی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین گفت: ممنوعیت خروج الکل از منطقه به کارخانه جات موجود تا زمان اشباع نیاز شهروندان با دستور دانشکده ابلاغ می‌شود.

یلالی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین  گفت: از مجموع ۲۱ جواب آزمایشی  که به دانشکده علوم پزشکی رسیده ۱۷ نفر تست منفی و جواب یک نفر دیگر مثبت شد که در جمع چهار نفر تاکنون به کروناویروس مبتلا شدند.

او افزود: حال عمومی سه نفر از این افراد خوب ارزیابی شده اما یک نفر به کمک تجهیزات تنفسی مراقبت می شود.

تا ساعت ۲۳ شنبه در استان خوزستان، تست ویروس کرونا کووید ۱۹ بیمار در خوزستان مثبت اعلام شده است که متاسفانه چهار نفر از این افراد فوت کردند.

تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا کووید۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان ۶۸ نفر و تعداد بیماران مبتلا نیز تاکنون سه نفر است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.