شهردار خاش گفت: پاکبانان و کارکنان شهرداری این شهر به طور شبانه‌روزی در حال ضدعفونی کردن اماکن عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند.

ضدعفونی اماکن عمومی خاش با قوت در حال انجام استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش اظهار داشت: نیرو‌های خدمات شهر و واحد‌های مختلف شهرداری همواره در طول سال به پاکی شهر و تامین سلامتی شهروندان می‌اندیشند، اما در چند شبانه روز اخیر از شیوع ویروس کرونا در کشور شب و روز نمی‌شناسند.

او بیان کرد: عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی خاش از روز‌های قبل آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

شهردار خاش گفت: مبارزه با ویروس کرونا عزمی همگانی می‌طلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این ویروس همکاری داشته باشند.

او ادامه داد: شهرداری خاش همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا، تمام امکانات خود را برای پیشگیری از انتشار این ویروس بسیج کرده و با اولویت اماکن و فضا‌های عمومی به میدان آمده است.

تمندانی بیان کرد: شهرداری خاش هم‌اینک برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن بانک‌ها، ایستگاه‌های تاکسی، بوستان‌ها، وسایل بازی کودکان و فضای سبز و ورود و خروجی‌های شهر کرده است.

وی گفت: اولویت شهرداری خاش مبارزه با این ویروس واگیردار بوده و تا عادی شدن اوضاع محور اصلی فعالیت‌های شهرداری مقابله و پیشگیری از این ویروس است.

شهردار خاش ادامه داد: فعالیت در جمعه بازار شهرداری و سایر محل‌هایی که تجمع عمومی را دارند تا اطلاع بعدی ممنوع است.

او  افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در آموزش مردم جهت پیشگیری از شیوع این ویروس را دارند و بر همین اساس کلیپ‌های آموزشی در تلوزیون شهری این شهرداری پخش می‌شود.

تمندانی گفت: هم‌اینک تمام واحد‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری مانند آتش‌نشانی، حمل و نقل، فضای سبز، خدمات شهر و کادر اداری در حالت آماده باش به سر می‌برند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار