مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در پنج روز گذشته برای هشت داروخانه در این استان پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

پرونده تخلفاتی برای هشت داروخانه در سیستان و بلوچستان تشکیل شدحیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پنج روز گذشته برای هشت داروخانه در این استان پرونده تخلفاتی به جهت اخفا و امتناع از عرضه ماسک و گران فروشی، کم فروشی و فروش اجباری ماسک و مواد ضدعفونی کننده تشکیل شده است.

حیدر میرزایی  اظهار داشت: پس از شیوع کرونا">ویروس کرونا در کشور و در راستای وظایف سازمانی و درخواست‌های شهروندان، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در سراسر سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش است.

وی گفت: فروش اجباری به این صورت است که متصدی داروخانه جهت عرضه ماسک خریدار را ملزم به خرید اقلام دیگر می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: عمده پرونده‌های متشکله مربوط به زاهدان بوده و در اغلب شهرستان‌ها ماسک جهت عرضه در داروخانه‌ها موجود نیست.

وی بیان کرد: در شهرستان چابهار نیز مسوول ۲ داروخانه در اقدام خداپسندانه اقدام به عرضه ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده بصورت رایگان کرده بودند که مورد تقدیر تیم گشت مشترک قرار گرفتند.

میرزایی ادامه داد: از امروز کشیک تعزیرات حکومتی فعال شده و همکاران علاوه بر ساعت اداری در خارج از وقت نیز تا ساعت ۲۰ نسبت به دریافت گزارش‌ها و بررسی سطح بازار اقدام می‌کنند.

وی گفت: این طرح در ۲ مرحله اجرا می‌شود که مرحله اول آن از عصر امروز تا پایان اسفند است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار