معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در مراحل تامین، تولید و توزیع انواع مواد ضدعفونی‌کننده از مواد اولیه، خطوط تولید واحد‌های صنعتی و روند توزیع در استان، پیش‌بینی و تدوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:  تاکنون، مراحل تامین مواد اولیه تولید ضدعفونی کننده و توزیع آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بود که تقسیم وظایف در تامین، تولید و توزیع این اقلام به صورت تخصصی در مراحل مختلف تدوین شد.

او افزود: تمرکز توزیع و تولید مواد ضدعفونی کننده از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برداشته شد و با توجه به اشرافیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به مسایل و نیاز‌های واحد‌های تولیدی، برای این سازمان در این بخش وظایفی تعیین شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: با توجه به وضعیت حاکمیتی و تفاوت شبکه توزیع مواد ضدعفونی‌کننده بر اساس نیاز در شهرستان‌های استان، این مساله بر عهده فرمانداران قرار گرفت و با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، شیوه توزیع تعیین می‌شود.

حشمت‌الله عسگری ابراز داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در تامین وسیله نقلیه به منظور حمل الکل طبی برای واحد‌های تولیدی مواد ضدعفونی کننده در استان به همکاری مکلف شد.

او تصریح کرد: تعدادی از واحد‌های تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در سمنان مجوز نهایی تولید را اخذ کردند و مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان هر چه سریع‌تر وارد مدار تولید شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان یادآور شد: مشکل کمبود الکل طبی برای واحد‌های تولیدی مواد ضدعفونی کننده در استان سمنان نیز برطرف شد.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار