استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امکان تعطیلی دستگاه‌های خدمات رسان در استان وجود ندارد.

امکان تعطیلی دستگاه‌های خدمات رسان وجود نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس اظهار داشت: امکان تعطیلی دستگاه‌های خدمات رسان در استان وجود ندارد و مدیران مربوطه باید به نحوی مدیریت کنند که خللی در انجام فعالیت‌های این ادارات شکل نگیرد.

او افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، فعالیت ادارات و نهاد‌ها تا اطلاع ثانوی از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

عباسی اضافه کرد: اگر چه وضعیت چهارمحال و بختیاری در خصوص شیوع ویروس کرونا از استان‌های سفید کشور است و تا کنون مورد مثبتی در استان گزارش نشده، اما باید تدابیر لازم را برای مقابله و پیشگیری از این ویروس به کار گرفته شود.

او ادامه داد: در همین راستا ساعات اداری کاهش می‌یابد و مدیران هر دستگاهی می‌توانند اجازه دورکاری به کارمندان بانوان باردار، جانبازان شیمیایی و افراد بیمار با مشکل حاد را بدهند.

عباسی در ادامه با تأکید بر نظارت دقیق‌تر بازار استان گفت: علاوه بر اینکه صنعت، معدن، تجارت و تعزیرات حکومتی بر بازار استان برای مقابله با هرگونه تخلف و گرانفروشی باید جدیت بیشتری به کار گیرند، همه دستگاه‌ها ملزم به ارائه تجهیزات و امکانات خود به دانشگاه علوم پزشکی هستند.

او با اشاره به آغاز بازرسی‌ها در ورودی‌های شهر افزود: این اقدام برای جلوگیری از ورود بیماران مبتلا و شیوع از آن با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

عباسی در پایان همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های استان را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری دانست و اضافه کرد: چنانچه علوم پزشکی اعلام نیاز کند همه دستگاه‌ها موظف به همکاری هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار