فرماندار شهرستان رامسر بر اقدامات پیشگیرانه و همراهی تشکل‌های مردم نهاد برای مهار کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه برای مهار این ویروس، گفت: روسای ادارات نهاد‌ها دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌های رامسر،کتالم و سادات شهر، دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی نقش خود را در جهت ترویج فرهنگ پیشگیری از این ویروس و همچنین ضدعفونی کردن معابر عمومی را مورد توجه قرار دهند.

او افزود:تلاش‌های تیم درمان بیمارستان امام سجاد (ع) اعم از پزشکان و پرستاران و همه کسانی که در خط مقدم کمک به بیماران هستند ستودنی و قابل تقدیر است و مردم رامسر در حافظه تاریخی خود این خدمات ماندگار را از یاد نخواهند برد.

آزاد با بیان انکه، مدت چهار روز است از مبادی ورودی استان گیلان ایستگاه تب سنجی دایر شده است گفت: در این زمینه باید از تلاش‌های شبانه روزی امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، سپاه و همه اداراتی که همراهی نموده اند قدردانی کرد.

فرماندار رامسر گفت: در شرایطی که مردم نیاز به همراهی دارند اقدامات معدود فروشندگان و محتکران لوازم بهداشتی بخشودنی نیست و تعزیرات حکومتی و تیم‌های بازرسی باید به شدت برخورد نمایند.

آزاد در بخش دیگری از سخنانش افزود: مردم عزیز شهرستان رامسر دغدغه‌های زیادی را به ما انتقال می‌دهند، از جمله پخت و عرضه بهداشتی نان با رعایت تمام مسائل و همچنین عرضه سوخت در جایگاه‌ها به ادارات متولی تاکید می‌نماییم در این زمینه اندک کوتاهی نداشته باشند و به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

اوگفت: قطعاًمردم ما از این گذرگاه تاریخی عبور خواهند کرد و تلاش‌های همه خدمتگزاران ماندگار و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.