مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: خیابان‌های پر تردد این شهرستان امشب با همت پرسنل شهرداری و آتش نشانی ضد عفونی می‌شود.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: شهرداری و آتش نشانی مهاباد به منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب (شنبه ۱۰ اسفند) تا پایان انجام کار، نسبت به گند زدایی و ضدعفونی سطح شهر، اقدام می‌کند.

او افزود: از کلیه شهروندان محترم درخواست می‌شود به منظور سهولت در انجام به موقع کار، نهایت همکاری را در مسیر‌هایی که مشغول کار هستند داشته باشند و نسبت به مسدود کردن درب و پنجره‌های خود اقدام لازم را معمول فرمایند.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

طبق آخرین آمار، ۵۹۳ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد، ۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در آذربایجان‌غربی نیز ۳۹  نفر مشکوک به کرونا شناسایی شده که از این تعداد، آزمایش یک نفر مثبت اعلام شده بود؛ این بانوی ۵۵ ساله نیز روز پنج‌شنبه با بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.