استاندار سمنان گفت: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان به معنای واقعی فراهم است و سرمایه گذاران مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رضا آشناگر استاندار سمنان در نشست بررسی اعطای زمین و تسهیل درباره یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی گرمسار به میزبانی استانداری با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان فراهم است، گفت : در نقاط مختلف در سمنان، شاهرود، دامغان، میامی، سرخه و آرادان پذیرای سرمایه گذاران هستیم.

او افزود: برخی افراد در واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به جای پشتیبانی از فعالان اقتصادی، بنگاه‌داری می‌کنند که این رویه‌ها به هیچ عنوان به نفع اقتصاد ما نیست.

استاندار سمنان با بیان اینکه هر گونه ارائه زمین برای سرمایه گذاری در چارچوب قانونی پیگیری می‌شود، ابراز کرد: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در انحصار گروه و یا دستگاه خاصی نیست و با همه وجود باید همکاری‌های لازم برای جذب سرمایه در این بخش انجام شود.

آشناگر افزود: ساز و کار‌ها برای واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای سرمایه‌گذاران در چارچوب‌های قانونی و طرح‌های تدوین شده یکسان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.