ایزدپناه گفت: سالن‌های وزنه برداری و استخر‌ها که برای بدنسازی و ریکاوری مورد نیاز هر تیمی است، تعطیل شده، اما مسابقات هنوز برگزار می‌شود.

خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شرایط تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر  اظهار داشت: با شروع نیم فصل دوم، تیم شرایط بهتری پیدا کرد و بازیکنان قبلی و جدید، به هماهنگی خوبی رسیدند و عملکرد خوبی داشتند که نتایج آن را هم در هفته‌های گذشته دیدیم. در بازی با فولاد یک گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. به هر حال فوتبال همین است و فولاد تیم قدرتمندی است که با هزینه‌های چند برابر تیم ما بسته شده است. یکی از تفاوت‌های ما و فولاد در این است که ما برای بازی با آن ها، با اتوبوس به خوزستان رفتیم و آن‌ها با پرواز چارتر به بوشهر آمدند.   ما برای ماندن در لیگ، تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و امید زیادی به نتیجه گیری در بازی‌های آینده داریم.  

ایزدپناه درباره مذاکرات باشگاه و کریستیچوویچ برای تمدید قرارداد سرمربی کروات شاهین شهرداری عنوان کرد: تمام مسئولان باشگاه و مردم بوشهر از نتایجی که کریستیچوویچ گرفته رضایت کامل دارند، اما هنوز صحبت رسمی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. کریستیچوویچ با جدیت تمام به کارش ادامه می‌دهد  و انشاالله در مذاکراتی که صورت خواهد گرفت، قراردادش را تمدید می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: کریستیچوویچ: تیم فوتبال شاهین شهرداری در لیگ برتر می‌ماند


سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره برگزار شدن مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگران اظهار داشت: جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است. فوتبال برای هواداران است و برگزاری مسابقات بدون حضور آن‌ها لطفی ندارد. در تمرینات یک تیم ۵۰، ۶۰ نفر حضور دارند، تمام بازیکنان در یک رختکن لباس هایشان را عوض می‌کنند و در حین مسابقات و تمرینات با یکدیگر برخورد فیزیکی دارند؛ بنابراین حتی اگر مسائل بهداشتی رعایت شود باز هم ممکن است با مشکل مواجه شویم. در این شرایط بهتر است مسابقات لغو شود، زیرا این کار برای سلامت بازیکنان، کادرفنی و عوامل برگزاری مسابقات بهتر است.  

ایزدپناه در ادامه گفت: نه تنها ما، بلکه تمام تیم‌ها از برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران ضربه می‌خورند. هفته پیش فولاد برابر ما حمایت هوادارانش را نداشت و این هفته ما در بازی با نفت مسجد سلیمان، از حمایت هوادارانمان برخوردار نیستیم. وقتی هواداران نمی‌توانند بازی تیم هایشان را از نزدیک ببینند، چه دلیلی دارد که مسابقات برگزار شود؟ فوتبال از نظر فرهنگی و اجتماعی مفید است و هواداران می‌توانند هفته‌ای یک بار بازی تیم هایشان را ببینند و خستگی شان در برود، اما وقتی آن‌ها نیستند، چه دلیلی دارد این همه هزینه کنیم؟   بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر هیچ معنی و مفهومی ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شاهین شهرداری درخواستی برای لغو مسابقات لیگ برتر به دلیل نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا ارائه داده است گفت: درخواست رسمی برای تعطیلی مسابقات ارائه ندادیم، اما نظر ما مخالف بقیه نیست. به هر حال وقتی مدارس، دانشگاه‌ها و خیلی جاهای دیگر تعطیل می‌شود و ساعت کاری ادارات هم کم می‌شود، باید یک فکری هم به حال فوتبال و سلامت بازیکنان  کرد و نباید فوتبال را از این قائده مستثنی دانست.


بیشتر بخوانید: غلامعلی تبار: فولاد موقعیت چندانی برابر ما نداشت/ نگرانیم، اما چاره‌ای جز بازی کردن نداریم


او افزود: سالن وزنه برداری ما تعطیل شده و استخری که بازیکنان باید بروند هم بسته شده است. به هر حال این‌ها مکمل فوتبال است و لازمه فوتبال بازی کردن، وزنه زدن و استخر رفتن است که برای بدنسازی و ریکاوری تیم‌ها لازم است. همه استخر‌ها و سالن‌ها تعطیل شده است و تنها یک فوتبال باقی مانده که هر هفته چند نفر باید با این شرایط داخل زمین بروند و بازی کنند. با وضعیتی که پیش آمده، همه ما سردرگم هستیم و نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم. امیدوارم سازمان لیگ و بهاروند بتوانند این بحران را مدیریت کنند. به هر حال سلامت بازیکنان، کادرفنی و عوامل برگزاری مسابقات از همه چیز مهم‌تر است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۴۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
خوب‌بود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
عالی‌بود
آخرین اخبار