سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: با کار زیاد، تلاش فراوان می‌توانیم بقا در لیگ برتر را با هواداران خود جشن بگیریم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  میشو کریستیچوویچ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره بازی‌های پیش روی تیمش اظهار کرد: قبل از بازی با فولاد خوزستان روند خوبی در پیش گرفته بودیم. بازی اول را با شهرخودرو مساوی کردیم و پس از آن ۳ پیروزی متوالی به دست آوردیم که جو خوبی را در بوشهر ایجاد کرد. همه با هم این پیروزی را جشن گرفتیم و هواداران بوشهر از اتفاقاتی که افتاد خوشحال بودند. امیدوار هستیم با کار بیشتر بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم و در لیگ بمانیم.  

کریستیچوویچ در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد شاهین شهرداری از قعر جدول جدا شود گفت: در شرایط بسیار بدی به بوشهر آمدم و پس از مساوی‌های متوالی بازی‌های خوبی انجام دادیم. در نیم فصل اول بازی‌های سختی داشتیم و در خارج از خانه با تیم‌های مدعی سپاهان، تراکتور و استقلال بازی کردیم. نیم فصل دوم چند بازیکن گرفتیم و ۲۰ روز زمان برای بدنسازی داشتیم. پس از چند روز کار موفق شدیم نتایج خوبی بگیریم. خیلی مهم است که همه ما با همدلی بتوانیم این راه را ادامه دهیم.  

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره قرارداد خود با این باشگاه گفت: تا این لحظه برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است، اما امیدوارم در ۲ ماه آینده بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و بقا در لیگ برتر را با هواداران جشن بگیریم.


بیشتر بخوانید: غلامعلی تبار: فولاد موقعیت چندانی برابر ما نداشت/ نگرانیم، اما چاره‌ای جز بازی کردن نداریم


او گفت: بوشهر مردم بسیار خوبی دارد. مردم کرواسی هم مانند ایرانی‌ها خونگرم هستند. در رفسنجان شرایط متفاوتی داشتم. ۳ سال در رفسنجان کار کردم و دوستان زیادی در آنجا دارم.

کریستیچوویچ در پایان افزود: به اعتقاد من با کار زیاد و تلاش فراوان می‌توانیم ماندن در لیگ برتر را با هواداران جشن بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار