فدراسیون فوتبال امروز با ارسال نامه ای به باشگاه فوتسال فرش آرا مشهد نسبت به عملکرد داوری مسابقه با سن ایچ ساوه واکنش نشان داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه، ۲ تیم فوتسال فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه در بازی سوم که به میزبانی فرش آرا در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، به مصاف هم رفتند و در پایان وقت‌های قانونی ۲ تیم به نتیجه مساوی دست پیدا کردند. در ضربات پنالتی این تیم سن ایچ بود که موفق شد حریف خود را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف صعود کرد. از حواشی این مسابقه می‌توان به گلی که تیم فوتسال سن ایچ ساوه در وقت‌های پایانی بازی به ثمر رساند، اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: سنگ‌سفیدی: سعی می‌کنم به فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال برسم


تیم فوتسال سن ایچ ساوه در ثانیه پایانی آن مسابقه موفق شد گل تساوی را به ثمر رسانده و بازی را به وقت‌های اضافی بکشاند و در نهایت موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند. بعد از پایان این مسابقه بود که باشگاه فرش آرا مشهد نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت، آن‌ها مدعی شدند که گلی که تیم فوتسال سن ایچ در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر رسانده کاملاً اشتباه بود و آن‌ها بعد از اتمام وقت موفق به گلزنی شدند و حتی این باشگاه فیلم این دیدار را هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد. همچنین این باشگاه نامه اعتراض آمیز خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و قرار شد که کمیته انضباطی رای این دیدار را صادر کند.

رای این بازی صادر نشد تا اینکه تیم فوتسال سن ایچ ساوه بازی رفت خودش را هم در نیمه نهایی پلی آف داد. حال بالاخره امروز فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه فرش آرا مشهد از این تیم بابت سعه صدری که در اعلام رای به خرج دادند تشکر کرد و در این نامه آمده است که: «اشتباهات داوری در تعیین سرنوشت بازی با سن ایچ تاثیر گذار بود و ناراحتی مدیران فرش آرا محق بود و از سعه صدر آن‌ها تشکر می‌کنیم.»

حال باید منتظر ماند و دید که مسئولان باشگاه فرش آرا مشهد در روز‌های آینده نسبت به این رای چه واکنش‌هایی را نشان خواهند داد.


بیشتر بخوانید: دیدار فینال لیگ برتر فوتسال لغو نمی‌شود


متن نامه ارسال شده به باشگاه فرش ارا به شرح زیر است:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.