مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف بیش از ۲ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف دو میلیارد و ۴۴۸ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی ۱۱ ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به سرمای هوا در استان، مصرف گاز مشترکین در ماه‌های اخیر نسبت به قبل از آن افزایش یافته است که نیازمند مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی می‌باشد.

او با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های خود را برای عبور از سرمای روز‌های اخیر به کار گرفته‌ایم، اظهار داشت: البته تجربه مواجه با سرمای هوا در این چند روز را در سال‌های گذشته نیز داشته‌ایم و جای نگرانی نیست.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در ۱۱ ماهه امسال در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان دو میلیارد و ۴۴۸ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که از کل گاز مصرف شده در استان، بیش از ۱/۶ میلیارد متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و بیش از ۷۵۰ میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

اسماعیلی افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در تأمین گاز نداریم و بر همین مبنا هنوز محدودیتی برای مصرف گاز صنایع اعمال نشده است، اما از تمامی مشترکین پر مصرف خصوصا صنایع خواستاریم در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی نموده و همچنین مشترکین خانگی نیز دمای رفاه را در منازل رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.