در این فهرست برنامه‌هایی قرار داده شده تا کاربران بتوانند هنگام ملاقات خویشاوندان پوشه‌ها را به راحتی ارسال کنند و فایل‌های دریافتی را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در اینجا لیستی تهیه شده تا کاربران توسط این برنامه‌ها بتوانند پوشه‌های خود را مدیریت کنند و به راحت‌ترین روش ممکن آن‌ها را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارند.

 
 

دانلود شیر ایت SHAREit v5.3.38 - برنامه انتقال پوشه‌ها

کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند.

معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است، اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو Lenovo را بر سرخود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

دانلود 3.9.28 SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر

دانلود SuperBeam | WiFi Direct Share PRO 5.0.8 - اشتراک گذاری فایل ها با وای فای

زمانی بود که اکثر ما برای انتقال و به اشتراک گذاری فایل‌ها میان سایر دستگاه‌ها مانند رایانه‌ها و تلفن‌های همراه دیگر از بلوتوث استفاده می‌کردیم، اما این بستر ارتباطی دارای سرعت بسیار پایینی بود. ولی در سال ۲۰۱۴ برنامه‌ای معرفی شده است که می‌تواند با استفاده از شبکه بی سیم سرعت انتقال فایل را تا ۴۰ برابر بلوتوث افزایش دهد.

البته برنامه می‌تواند فایل‌ها و اطلاعات مد نظر شما را با استفاده از فناوری پیشرفته nfc و qr ارسال کند و بین انواع بستر‌ها ارتباط ایمن و پرسرعت برقرار کند. از ویژگی‌های نرم افزار SuperBeam WiFi Direct Share Pro می‌توان به مواری چون: امکان ارسال چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و پشتیبانی از فایل‌های سنگین، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.

با دانلود و نصب این برنامه در گوشی هوشمند خود از ارسال سریع و بدون مشکل فایل‌ها لذت ببرید.

دانلود KMPlayer 2.3.5 ؛ پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر


دانلود مگا MEGA 3.7.4 - برنامه فضای ذخیره‌سازی ابری

برنامه مگا یک اپلیکیشن امن و رمزگذاری شده برای ذخیره کردن پوشه‌ها است.کاربران با استفاده از این برنامه قادر خواهند بود تا پنجاه گیگ از فایل‌های خود را ذخیره کنند و از امنیت آن‌ها مطمئن باشند.مخاطبین از این طریق قادر خواهند بود تا فایل‌های خود را در فضای ابری جایگذاری کنند سپس هر زمان که نیاز داشتند آن‌ها را در دستگاه‌های دیگر خود دانلود کنند. این برنامه از رمزگذاری سراسری استفاده می‌کند و در این امر با شرکت‌های بزرگ رقابت دارد. گفتنی است که افراد همچنین می‌توانند از قابلیت پیامرسان این برنامه استفاده کنند.

دانلود مگا MEGA 3.7.4 - برنامه فضای ذخیره‌سازی ابر

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه RAR v5.90 – اپلیکیشن مدیریت فایل فشرده

برنامه رار یک شبیه‌ساز از برنامه WinRAR ویندوز است که برای مدیریت و باز کردن پوشه‌های فشرده عرضه شده است.کاربران قادرند با استفاده از این برنامه فایل‌های خود را فشرده‌سازی کنند و یا آن‌ها را از این حالت خارج کنند. برنامه RAR از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای استفاده در فشرده ساختن پوشه‌ها است و توانسته با حجم کم کارایی بسیار بالایی را داشته باشد.گفتنی است این برنامه در سرویس گوگل پلی با بیش از صد میلیون دانلود امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را به خود اختصاص داده است.

دانلود Clean Master 5.17.9؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود زاپیا Zapya 5.8.7 برنامه ارسال فایل با سرعت بالا

زاپیا نرم‌افزاری برای ارسال سریع فایل بین دستگاه‌های هوشمند مختلف است. با نصب اپلیکیشن Zapya قادر خواهید بود از طریق WiFi به ارسال فایل بین دستگاه اندرویدی و سایر سیستم عامل‌ها از جمله iOS و ویندوز بپردازید. سرعت ارسال زاپیا 40 برابر سریع‌تر از بلوتوث بوده و تا 10 مگابایت بر ثانیه نیز می‌رسد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه گیرنده نیز باید این اپلیکیشن را داشته باشد. علاوه بر این امکان بازی کردن برخی از بازی‌ها به‌صورت شبکه نیز وجود دارد که لذت استفاده از آن را دو چندان می‌کند.

دانلود زاپیا Zapya 5.8.7 برنامه ارسال فایل با سرعت بالا
 

دانلود AppMgr Pro III (App 2 SD) v4.95 - برنامه انتقال برنامه‌ها از گوشی به مموری کارت

یکی از مشکلات کاربران گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی، نبود حافظه کافی در گوشی است اما نگران نباشید؛ AppMgr Pro III (App 2 SD) اپلیکیشن کاربردی اندروید است که با آن می‌توانید برنامه‌های موجود در گوشی‌تان را از حافظه گوشی به کارت حافظه انتقال بدهید.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، انتقال تمامی نرم افزارهای گوشی به صورت یکجا به کارت حافظه است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید برنامه‌هایی که تمایل ندارید دیگران آنها را مشاهده کنند، پنهان کنید.

دانلود AppMgr Pro 4.21 برای اندروید ؛ رهایی از پیام کمبود حافظه در گوشی
 

دانلود Office Documents Viewer Full 1.27.4 - بررسی اسناد آفیس در گوشی

برنامه Office Documents Viewer Full یک نرم‌افزار ساده و کلاسیک است که برای اجرای فایل‌های آفیس ساخته شده است. این برنامه که توسط گروه Joerg Jahnke طراحی شده به صورت رایگان در پلی استور، فروشگاه نرم‌افزارهای اندرویدی، قرار گرفته است. با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی نیست که از باز نشدن فایل‌های آفیس در دستگاه اندرویدی خود نگران باشید. 

 

دانلود ES File Explorer File Manager Premium 4.2.1.9 - بهترین و قدرتمندترین فایل منیجر

ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است. از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد.

ES File Explorer File Manager

دانلود Sesame Shortcuts Full 3.6.2-fix1 Final - میانبر ساز پرامکانات و عالی

گوشی‌های هوشمند به قدری پیشرفت کرده‌اند که علاوه بر بروزرسانی‌های سخت‌افزار و نرم‌افزاری، برنامه‌های بسیاری به صورت روزانه برای آن‌ها عرضه می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از گیج شدن و گم کردن برنامه‌ای که از آن زیاد استفاده می‌شود، ساختن میانبر در صفحه نخست دستگاه است.تاکنون برای این کار چندین نرم افزار مختلف ساخته شده که هر کدام این کار را به شیوه‌های مختلف انجام می‌دهند. در بین تمام این نرم‌افزارهای گوناگون، برنامه Sesame Shortcuts Full آمده است تا کار شما را از قبل نیز آسان‌تر کند. این برنامه با ساخت میانبرهای مختلف برای نرم افزارها به شما کمک می‌کند تا نیازی به گشتن به دنبال یک برنامه خاص نداشته باشید.

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.13.2 برای اندروید و ios ؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی


دانلود کلین مستر Clean Master 7.4.8 - برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت

برنامه Clean Master نرم افزاری برای گوشی های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقیمانده از نرم افزارها و همچنین فایل های cache را از گوشی‌تان حذف کنید. نرم افزار Clean Master آن دسته از برنامه هایی  را حذف می کند که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده  و به ایت ترتیب باعث میشود سرعت و عمر باتری گوشی شما را افزایش یابد.

دانلود Clean Master 5.17.9؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار