مامور پلیس توانست جان راننده ای را که در داخل خودروی در حال سوختن گرفتار شده بود نجات دهد.

نجات راننده از خودروی در حال سوختن به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نجات یک راننده در خودروی در حال سوختن در یکی از جاده های آمریکا را به تصویر می‌کشد. این راننده در حالی که در یک خودروی در حال سوختن گرفتار شده بود توسط مامور پلیس نجات یافت.  

ویدئویی که توسط اداره  پلیس ELK Grove منتشر شده است مامور پلیس " جِرِد هوستون " را در حال حضوریافتن در محل حادثه نشان می‌دهد. در حالی که خودروی حادثه دیده از قسمت جلو دچار آسیب شدید شده و آتش از قسمت موتور آن شعله ور شده است مامور پلیس تلاش خود را برای خاموش کردن آتش آغاز می‌کند. جرد پس از روشن کردن  چراغ قوه ناگهان متوجه راننده که در داخل خودرو گرفتار شده است می‌شود. در ویدئوی منتشر شده صدای این مامور پلیس شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «یک نفر در داخل خودرو اس. هی، بیا بیرون! ایا تو در قسمت سرنشین خودرو هستی؟ در این ویدئو صدای راننده که هویتش مشخص نشده شنیده می‌شود که در جواب می‌گوید: «من نمی‌توانم بیرون بیایم قربان.»

در این لحظه افسر هوستون بلافاصله به سمت پنجره قسمت سرنشین دویده و با شکستن پنجره خودرو پیش از آنکه اتش تمام خودرو را در بربیگرد موفق به نجات راننده می‌شود. در این لحظه صدای هوستون شنیده می‌شود که می‌گوید: «بیا، دستت رو به من بده، بیا بیرون. من دستت رو گرفتم.» 

با شجاعت مثال زدنی این مامور پلیس راننده که دچار جراحت جدی نشده بود  از خطر مرگ گریخت. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. اداره پلیس ELK Grove کالیفرنیای آمریکا با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوک خود در کپشنی نوشت: «ما به این مامور وظیفه شناس خود که با عمل شجاعانه و قهرمانانه خود جان یک راننده را نجات داد افتخار می‌کنیم.»

همچنین انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران این مامور وظیفه شناس را یک قهرمان نامیدند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.