ظهر امروز جلسه ویژه مدیرتیم‌های ملی کشتی و کادر‌های فنی با رئیس فدراسیون درخصوص وضعیت ملی پوشان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که قرار بود روز‌های ۸ تا ۱۰ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شود به تعویق افتاد.

جلسه‌ی توجیهی بین مسئولان کشور قرقیزستان و مسئولان آژانس دولتی ورزش، فرهنگ و جوانان این کشور در مورد شیوع ویروس کرونا در جهان برگزار شد. بر اساس تصمیمات این جلسه کلیه مسابقات بین المللی در این کشور به تعویق افتاد که رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز یکی از این مسابقات بود. تصمیم بر تعویق رقابت کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور‌های آسیایی گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: کرونا هم مانع حضور قهرمان کشتی جهان در مناطق محروم نَشد+ تصاویر


بر همین اساس و با توجه به شرایط پیش رو قرار است ظهر امروز محسن کاوه و حسن رنگزر به عنوان مدیران تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به همراه کادر‌های فنی جلسه‌ی ویژه را با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار کنند تا در خصوص وضعیت پیش آماده تصمیم گیری کنند.

گفتنی است پیش از این قرار بود تعدادی از ملی پوشان در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند و حتی نمایندگان ایران به همراه مربیان خود ۲ هفته زودتر به یکی از کشور‌های همسایه سفر کنند یا خود را به قرقیزستان محل برگزاری رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برسانند که با توجه به اتفاقات پیش آمده همه فعالیت‌ها تا این لحظه تعطیل شده است و باید منتظر ماند و دید که آزاد و فرنگی کاران چه سرنوشتی را پیش روی خود خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: اردوی فرنگی کاران برگزار نمی‌شود/ آزادکاران به مرخصی رفتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار