مجتبی گلیج، ملی پوش تیم ملی کشتی آزاد از شرایط برگزاری مسابقه در هند و کسب عنوان قهرمانی توسط خود و تیم ملی کشتی آزاد گفت.

قهرمان مسابقات کشتی آزاد آسیا: برای المپیک تلاش می‌کنیمبه گزارش به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی گلیج، ملی پوش کشتی آزاد کشورمان، پس از بازگشت ار مسابقات قهرمانی کشتی آسیا در هند و کسب عنوان قهرمانی، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در این مسابقات نتیجه مطلوبی کسب کنیم. من توانستم مقام اول را کسب کنم و تیم هم در رده نخست قرار گرفت.

گلیج افزود: سطح مسابقات به نوعی در همه وزن‌ها، بالا بود و البته مدال‌های طلا، بین کشور‌های مختلفی توزیع شد و در مجموع سطح کیفی مسابقات بالا بود.

طلایی مسابقات هند در ادامه تصریح کرد: خدا را شکر در این مسابقات به خوبی ظاهر شدم و ۴ بار روی تشک کشتی حاضر شدم و البته توانستم هربار با نتیجه خوبی حریفانم را شکست بدهم و در فینال بر کشتی گیر هندی غلبه کردم که مقام اول را کسب کنم.

قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا، درباره حضور در المپیک ۲۰۲۰ و کسب سهمیه گفت: صد در صد برای حضور در المپیک آماده هستم، اما در این راه رقیبان بسیاری حتی در ایران دارم که در قدم اول باید برای کسب سهمیه در مسابقات گزینشی تلاش کنم که فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود. امیدوارم هر شخصی که لایق بود بتواند پس از کسب سهمیه در مسابقات انتخابی، با تصمیم کادر فنی نماینده خوبی برای کشور عزیزمان باشد و برای ایران در المپیک آتی کسب مدال کند.

ملی پوش کشتی آزاد کشورمان، شرایط برگزاری مسابقات در هند را نامطلوب توصیف و بیان کرد: شرایط در هند به لحاظ برگزاری مسابقات و دیگر مسائل، خوب نبود؛ اما در ایران خوب بود و مسئولین به استقبال کشتی گیران آمدند، امیدواریم همه چیز روز به روز بهتر هم بشود.


بیشتر بخوانید : بازگشت کاروان تیم ملی کشتی آزاد به کشور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.