فرماندار شوش گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی فرماندار شوش در نشست شورای سلامت این شهرستان با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا دستگاه‌های اجرایی هماهنگی لازم را با هم داشته باشند، گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است.

او بر یافتن راه‌های علمی برای مقابله با این ویروس تاکید کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود شهرداری نسبت به جمع آوری حیوانات ولگرد اهلی و پرندگان از سطح شهر اقدام کند.

غزی با بیان اینکه برخی از شایعات در خصوص شیوع بیماری کرونا موجب نگرانی مردم شده، بیان کرد: از طریق رسانه‌های عمومی باید در مورد عوامل پیشگیری از این ویروس اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

فرماندار شوش ادامه داد: مردم مسائل مربوط به ویروس کرونا را تنها از طریق مراکز بهداشتی، درمانی، بیمارستان‌ها و شبکه بهداشت و درمان رصد و پیگیری نمایند و به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه نکنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته ویژه‌ای جهت رصد و پیگیری موضوعات و مسائل مربوط به این بیماری در شهرستان تشکیل شده، افزود: امیدواریم با دقت نظر و توجه مردم و تعامل دستگاه‌های ذیربط از شیوع ویروس کرونا در شهرستان پیشگیری کنیم.

عدنان غزی تصریح کرد: از مردم انتظار داریم به شایعات توجه نکنند و توصیه‌ها و مراقبت‌های پزشکی را رعایت کنند، در حال حاضر تنها راه مقابله با این ویروس پیشگیری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار