سراج: پس از جدایی اسکوچیچ، فشار زیادی روی ما بود/ بازیکنان صنعت نفت توانایی حضور در تیم ملی را دارند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با رفتن اسکوچیچ، فشار زیادی روی تیم ما بود و مردم آبادان بابت باخت‌ها ناراحت بودند.

سراج: فشار زیادی روی ما با جدایی اسکوچیچ از تیم بود/ بازیکنان صنعت نفت توانایی حضور در تیم ملی را دارند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام سراج  سرمربی  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش  برابر سایپا بیان کرد: به مردم آبادان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. با رفتن اسکوچیچ، فشار زیادی روی تیم ما بود و مردم آبادان بابت باخت‌ها ناراحت بودند. در هر حال ما مزد صبوریمان را گرفتیم. امروز سایپا خوب بازی کرد و  فشار زیادی روی ما آورد. بابت پیروزی و کسب سه امتیاز خیلی خوشحالم.

او در ادامه گفت: امیدوارم  اگر بازیکنی در تیم ما لایق است به تیم ملی برسد. در تیم ما یکی یا ۲ بازیکن هستند که این شانس را دارند که در تیم ملی حضور پیدا کنند. از همکاران خودم  خواهش می‌کنم از اسکوچیج حمایت کنند. چون صعود به جام جهانی در نهایت افتخارش برای ما خواهد بود.  

سراج در مورد  ناراحتی میلاد جهانی بعد از تعویضش عنوان کرد‌: او می‌تواند از تعویضش ناراحت باشد. تصمیم گیرنده نهایی من هستم و مهم سه امتیازی است که از این بازی به دست آوریم. الان به او اجازه می‌دهیم در کنار خانواده‌اش حضور پیدا کند و این ناراحتی رفع خواهد شد.

او درباره لغو دیدار‌های لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا بیان کرد: از لحظه‌ای که تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم، کار‌هایی را انجام دادیم که شاید در طول سال  انجام نمی‌دادیم. فکر کنم خودم بیش از صد بار دست‌هایم را شسته ام! بازیکنان ما با استرس به این سفر آمدند. به عنوان عضوی از فوتبال خواهش می‌کنم اگر ممکن است بازی‌ها را تعطیل کنند. اگر تصمیم به ادامه مسابقات باشد، فکر کنم به مشکل بخوریم.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ سایپا ۱ - صنعت نفت آبادان ۲ / شکست خانگی شاگردان صادقی برابر نفتی‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار