صادقی: نبودن بارانی در نتیجه تاثیرگذار بود/ بازیکنان سایپا از رفتن به هتل می‌ترسند

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: نبودن صادق بارانی در نتیجه بازی مقابل صنعت نفت تاثیرگذار بود.

صادقی: نبودن بارانی در نتیجه تاثیرگذار بود/ بازیکنان سایپا از رفتن به هتل می‌ترسندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در پایان دیدار تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان، که با برتری ۲ بر یک حریف به پایان رسید، یبان کرد: نیمه اول به صورت کامل به بازی مسلط بودیم. اما با نتیجه یک بر صفر بازنده از زمین خارج شدیم. نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و با ۲ مهاجم بازی را ادامه دادیم و به گل رسیدیم. اما متاسفانه باز هم گل خوردیم و بازنده شدیم.

او ادامه داد: نبودن صادق بارانی تاثیرگذار بود و در نیم‌فصل بازیکن با تجربه به تیم اضافه کردیم و امیدوارم در ادامه راه مشکل او حل شود، چرا که روی این بازیکن حساب کرده ایم و در چنین بازی‌هایی به دنبال استفاده کردن از تجربه این بازیکنان هستیم.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ سایپا ۱ - صنعت نفت آبادان ۲ / شکست خانگی شاگردان صادقی برابر نفتی‌ها


سرمربی سایپا درخصوص بازی نکردن مرتضی آقاخان بیان کرد: مرتضی آقاخان قبل از اینکه با ما قرارداد ببندد، مصدوم بود. ایفمارک سالم بودن او را به ما اطلاع داده بود و در تمرینات ما نیز، تست‌ها را پشت سر گذاشته بود، اما به خاطر دوری یک ساله از فوتبال، هنوز شرایط بازی کردن را ندارد و باید تمرینات بیشتری را انجام بدهد تا بتواند به تیم‌مان کمک کند.

او درمورد تاثیر ویروس کرونا روی عملکرد تیمش بیان کرد: تمرینات زیادی را در هفته گذشته از دست دادیم  و روز قبل از بازی بازیکنان درخواست کردند که اصلا در هتل اردو نزنیم و سر بازی همدیگر را ببینیم. اما این مسئله‌ای است که همه درگیر آن هستند و تمرکز هر تیمی را از بین می‌برد. هر کسی به فکر سلامتی خود و خانواده‌اش است و این موضوع در نتیجه بی‌تاثیر نبود. البته ما به بازی مسلط بودیم. به آینده امیدواریم. پیشنهاد دادیم که بازی‌ها این هفته تعطیل شود، اما فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم نهایی را می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار