دور برگشت پلی آف فوتسال بانوان تحت الشعاع کرونا

دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه، ۹ اسفند ماه در شهر‌های اهواز و رفسنجان پیگیری می‌شود.

پنجشنبه/////برنامه دور برگشت پلی آف فوتسال بانوانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه، ۹ اسفند ماه ساعت ۱۱ صبح با برگزاری ۲ دیدار در شهر‌های اهواز و رفسنجان پیگیری می‌شود و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله فینال و رده بندی در این بازی‌ها مشخص می‌شود. باتوجه به شیوع ویروس کرونا در روز‌های اخیر سازمان لیگ فوتسال دستوری بنا بر لغو این دیدار‌ها صادر نکرده است و حتی اسامی داوران این رقابت‌ها مشخص شده اند.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

ملی حفاری _ سایپا

تیم ملی حفاری در این هفته از دور برگشت مرحله پلی آف در حالی به مصاف سایپایی‌ها می‌رود که در دور رفت مسابقات، نارنجی پوشان را در تهران با نتیجه چهار بر سه شکست داد. ملی حفاری باتوجه به بردی که در خانه سایپایی‌ها به دست آورده، باانگیزه بالایی خودش را برای این رقابت آماده کرده است. تیم ملی حفاری اگر سه امتیاز این بازی را در خانه خود کسب کند به فینال رقابت‌ها می‌رود و با پیروز بازی مس رفسنجان و هیئت فوتبال خراسان رضوی برای کسب عنوان قهرمانی مسابقه می‌دهد. در سوی دیگر نارنجی پوشان برای صعود به مرحله فینال راه دشواری را در پیش دارند.

مس رفسنجان _ هیئت فوتبال خراسان رضوی

مس رفسنجان در دور برگشت پلی آف فوتسال بانوان میزبان هیئت خراسان رضوی خواهد بود. این ۲ تیم در دور رفت رقابت‌های این مرحله در خانه هیئت خراسان به نتیجه تساوی رضایت دادند و تیمی که سه امتیاز این دیدار را کسب کند به مرحله فینال می‌رسد و با پیروز دیدار ملی حفاری و سایپا برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کند.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار