هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان یکشنبه چهارم اسفند ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

جدال بم و البرز در هفته هجدهم لیگ فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های خوزستان، سیرجان، کرج، اصفهان، ارومیه و شیراز پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین دیدار‌های این هفته، تیم صدرنشین شهرداری بم به مصاف هیئت البرز می‌رود. برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

آویسا خوزستان _ سینا بوشهر

آویسا خوزستان در این هفته میزبان سینا بوشهر خواهد بود. این ۲ تیم از نظر امتیازی در جدول رقابت‌ها فاصله امتیازی بسیار نزدیکی بایکدیگر دارند. تیم آویسا با چهار امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و سینا بوشهر با سه امتیاز در رده دوازدهم یعنی انتهای جدول قرار گرفته است. این بازی فرصت خوبی است که تیم‌ها با کسب پیروزی، سه امتیاز این رقابت را به دست آورند و جایگاهشان را در جدول مسابقات ارتقا بدهند.

شهرداری سیرجان _ ملوان بندرانزلی

شهرداری سیرجان در یکی از دیدار‌های حساس این هفته میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود. تیم شهرداری یکی از مدعیان لیگ این فصل به شمار می‌آید که در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. سیرجانی‌ها با جایگاه دوم جدول، اختلاف هفت امتیازی دارند و تا پایان لیگ تمام تلاششان را می‌کنند تا دست خالی با مسابقات امسال خدا حافظی نککند. در مقابل تیم ملوان بندرانزلی با ۲۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و برای اجرای بهترین بازی خود مقابل حریف این هفته اش به میدان می‌آید.

هیئت البرز _ شهرداری بم

هیئت البرز در حساس‌ترین بازی این هفته با شهرداری بم مسابقه می‌دهند. البرزی‌ها تا اینجای فصل با کسب ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و در این دیدار باید با تیم صدرنشین بم برای کسب سه امتیاز بازی، رقابت کنند. بدون شک تیم شهرداری بم بزرگترین مدعی در لیگ امسال است و تا اینجای فصل بدون هیچ شکستی کارش را ادامه داده. البرزی‌ها کار دشواری در این هفته پیش رو خواهند داشت.

ذوب آهن _ وچان کردستان

ذوب آهن اصفهان در دیگر بازی هفته هجدهم میزبان وچان کردستان خواهد بود. وچان حریف قدرتمندی در لیگ به شمار می‌آید و یکی از مدعیان در این فصل از رقابت‌ها است. این تیم در جایگاه دوم جدول قرار دارد و عبور از آن کار دشواری برای ذوب آهن خواهد بود. نماینده اصفهان هر چند در این فصل از بازی‌ها نتوانست نتایج چندان خوبی نسبت به سال گذشته اش کسب کند، اما امید زیادی دارد تا با کسب پیروزی در این دیدار به جایگاه هفتم جدول صعود کند.

همیاری ارومیه _ سپاهان اصفهان

همیاری ارومیه در دیگر بازی این هفته میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. همیاری تااینجای فصل با کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و فرصت‌های زیادی را رای کسب امتیاز از دست داده است. این تیم می‌تواند تا پایان فصل یک سری از ناکامی هایش را جبران کند. در سوی دیگر سپاهان اصفهان با ۳۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و با کسب این پیروزی شانس رسیدن به رده سوم لیگ را خواهد داشت.

آذرخش شیراز _ پالایش گاز ایلام

آذرخش شیراز در این هفته میزبان پالایش گاز خواهد بود. تیم آذرخش در این فصل با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و باید روز یکشنبه به مصاف پالایش ایلام برود که یکی از مدعیان لیگ به شمار می‌آید و با ۳۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است و می‌تواند با کسب این پیروزی، با یک پله صعود به جایگاه چهارم مسابقات صعود کند.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.