تیم‌ها حاضر در این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان مشکلات مالی زیادی دارند.

بی پولی برخی تیم‌ها در لیگ این فصل فوتسال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتسال بانوان در این فصل با ۱۴ تیم آغاز شد، اما در همان هفته اول رقابت ها، شهرداری رشت به خاطر مشکلات مالی از حضور در لیگ انصراف داد و چند هفته قبل از پایان بازی‌های نیم فصل اول، ستارگان ورامین هم منحل شد تا مسابقات این فصل با ۱۲ تیم به کار خودش ادامه دهد. هر چند که تا پایان دور گروهی و شروع مرحله پلی آف لیگ برتر، تیمی از ادامه رقابت‌ها انصراف نداد، اما مشکلات مالی همچنان در برخی تیم‌ها از تیم‌ها وجود دارد.

تیم پارس آرا شیراز از جمله تیم‌هایی بود که با مشکلات مالی سختی یک فصل کامل را پشت سر گذاشت و حتی در نیم فصل دوم رقابت‌ها برابر نامی نو اصفهان به خاطر همین مسائل حاضر نشد. از طرفی دیگر تیم دریژنو فرخشهر به خاطر اوضاع سخت اقتصادی واگذار به حامی مالی دیگری شد و در اواسط فصل به بعد با نام هیات اصفهان بازی‌های لیگ را ادامه داد.

تیم‌هایی که با مشکلات مالی روبه رو بودند، در رقابت‌های این فصل نتوانستند با بازیکنان مطرحی قرارداد ببندند و به همین خاطر در مسابقات نتایج ضعیف تری نسبت به سایر رقبا کسب کردند.

نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ما  درباره اوضاع مالی لیگ و تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: باشگاه ما به تمام تعهدات مالی خود تا به اینجای کار عمل کرده است، اما متاسفانه لیگ هر چند که با حضور ۱۴ تیم برگزار شد، اما تعدادی از تیم‌ها به خاطر مسائل مالی کنار کشیدند. تنها باشگاه‌های هیئت خراسان رضوی، ملی حفاری و مس رفسنجان هزینه خوبی کرده بودند و تیم نامی نو هم نصفی از پول بازیکنان خود را پرداخت کرده است.

هما آقایی بازیکن تیم مس رفسنجان در خصوص مسائل مالی به خبرنگار ما گفت: باشگاه مس به تعهدات خود نسبت به ما عمل کرده و بازیکنان از مسئولان تیم راضی هستند، اما تیم‌هایی در لیگ حضور دارند که با مشکلات مالی سختی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی به سختی هزینه رفت و آمد آنها تامین می‌شود. مسائل مالی به نتیجه گیری این تیم‌ها هم ضربه وارد کرده است، چون آن‌ها نمی‌توانند با بازیکنان مطرح و باتجربه لیگ قرارداد ببندند. امیدوارم با کمک رسانه‌ها حامیان مالی بیشتری جذب لیگ برتر فوتسال بانوان بشوند.

برزگر: پارس آرا از آغاز لیگ فوتسال بانوان مشکلات مالی داشت

نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا شیراز درباره اوضاع مالی این تیم بیان کرد: تیم ما از همان آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان مشکلات مالی زیادی داشت. بازیکنان مطرحی در اختیار نداشتیم و با دست خالی در مسابقات حاضر شدیم. من و بازیکنان اذیت شدیم. در ابتدا قرار بود در جلسه قرعه کشی شرکت نکنیم. به خاطر مسائل مالی نتوانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و حتی برخی از مهره‌های تیم ما به خاطر فشار زیادی که روی آن‌ها بود، دچار مصدومیت شدند.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.