بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون پس از ۶ ماه دوری از مسابقات، مشکلی برای همراهی این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید تقی زاده بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون پس از ۶ ماه مصدومیت دوباره به میادین مسابقات برگشته و به گفته پزشکان باشگاه مس سونگون در صورت صلاحدید کادر فنی تقی زاده مشکلی برای بازی روز دوشنبه برابر تیم ستارگان ورامین در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: جدال حساس تیم ها در دور رفت پلی آف فوتسال بانوان


تقی زاده مرداد ماه سال جاری به همراه تیم مس سونگون در مسابقات جام باشگاه آسیا شرکت کرد و در همان مرحله گروهی و در دیدار برابر تیم الظفره امارات از ناحیه رباط صلیبی پا دچار مصدومیت شدیدی شد، به طوری که نمی‌توانست دیگر مسی‌ها را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند. حال او پس از ۶ ماه دوری از مسابقات و با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش مشکلی برای همراهی تیم مس در ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال نخواهد داشت.

تیم فوتسال مس سونگون در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی اف لیگ برتر فوتسال روز دوشنبه ۵ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در سالن شهید گلعباسی ورامین مهمان تیم ستارگان خواهد بود. مسی‌ها در این مسابقه مصطفی طیبی و علیرضا عسگری را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار