مدیرکل زندان‌های همدان گفت: یک بند مجزا برای زندانیان همدانی اختصاص یافت.

اختصاص یک بند مجزا برای زندانیان همدانپروین مدیرکل زندان‌های همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه در تمامی زندان‌های استان یک بند یا اتاق برای جداسازی مددجویان دارای علامت در نظر گرفته شده است، افزود: مددجویان در بخش جداگانه‌ای به نام (مراقبت و سلامت) به مدت ۲ هفته وضعیت جسمانی زندانیان را مورد معاینه و پایش قرار خواهند داد.

اوادامه داد: مددجویان به طور مرتب در طول شبانه روز مورد پایش قرار می‌گیرند و اقدامات خاصی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا در زندان‌های استان انجام شده است.

مدیرکل زندان‌های همدان اظهار داشت: قبل از اعلام رسمی خبر شیوع ویروس کرونا، این اداره کل اقدامات پیشگیرانه خود را در راستای حفظ سلامت کارکنان و مددجویان برنامه ریزی، ساماندهی و اجرا کرده است.

پروین یادآورشد: به منظور صیانت از خانواده‌های زندانیان، بشکل منظم و طبق برنامه‌های گذشته اقدام به اعطای ملاقات خانواده‌ها با زندانیان شده است و ملاقات‌ها استمرار دارد.

او با بیان اینکه در زندان‌های همدان هیچ گونه علائمی از وجود ویروس کرونا مشاهده نشده است گفت: تمامی زندانیان هنگام ورود توسط پزشکان و کادر بهداشتی، درمانی مورد غربالگری و کنترل علائم قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.