قاضی: شائبه قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ برتر وجود دارد

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: من نمی‌توانم با صراحت بگویم که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، اما شائبه هایی در این باره وجود دارد.

قاضی: شائبه قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ برتر وجود دارد / طلبم را بعد از ۸ سال از پرسپولیس گرفتمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو درباره شکست این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه نتیجه  بازی را واگذار کردیم و ما باید دوباره تلاش کنیم. ما بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه نتوانستیم باخت را جبران کنیم.  

قاضی درباره اظهارات حمیداوی مبنی بر اینکه همه می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: به هر حال یکسری اتفاقاتی که رقم می‌خورد این شائبه را برای همگان به وجود می‌آورد که این اتفاق دارد رخ می‌دهد. به نظرم مسئولان باید به این موضوع دقت کنند و درباره مسائل فوتبال بهتر تصمیم بگیرند.  

مهاجم شهر خودرو درباره محرومیت ۲ بازیکن این تیم قبل از بازی با پرسپولیس بیان کرد: حکم محرومیت ۲ بازیکن ما یک مقدار سنگین بود و مسئولان باید بیشتر به این مسئله دقت کنند. من نمی‌توانم با صراحت بگویم که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، اما کار‌ها و برنامه‌هایی که در فوتبال رقم می‌خورد متاسفانه مسائلی نیست که روی خوش نشان بدهد. به هر حال قبل از بازی با پرسپولیس ۲ بازیکن ما محروم شدند و شائبه‌هایی به وجود آمد. البته تیم ما امروز خوب بازی کرد، اما یکسری از مشکلات هم به وجود آمد و در نهایت شکست خوردیم.  

 قاضی درباره اینکه طلبش را از پرسپولیس گرفت، بیان کرد:  من هشت سال پیش در پرسپولیس بازی کردم، اما پولم را تازه گرفتم. اگر پرسپولیس حکومتی نبود پول مرا زودتر می‌داد، اما به طور حتم  مسائلی وجود دارد که حرف‌ها پشت این تیم مطرح است.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۳ - شهرخودرو یک/ سرخپوشان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
باخت که گریه کردن نداره عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۲:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
منطق:چون قبل بازی پرسپولیس حکمشونو دادن پس میخوان قهرمانشون کنن...
اگر بعدش حکم میدادن آیا میگفتین میخوان شهر خودرو قهرمان بشه؟
یا میگفتین میخوان پرسپولیس قهرمان نشه؟
هر حکمی باید در زمان مشخص شدن ابلاغ بشه در غیر این صورت میشه بی عدالتی...
اوفتاد یا توضیحات بیشتر بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
قاضی حرف حق را زد ایشان قبلا در پرسپولیس بوده از پشت پرده
خبر دارد
Netherlands
محمد
۰۱:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
حیلی حرف میزنی قاضی.یادته با پرسپولیس ادم شدی
آخرین اخبار