مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دستورالعمل رعایت مسائل بهداشتی به مساجد اردبیل اعلام شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر سقا، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان کانون‌های مساجد اردبیل گفت: به منظور رعایت مسائل پیشگیرانه بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا در قالب یک حرکت ابتکاری توسط کانون‌های مساجد استان اردبیل دستورالعمل ویژه ای برای فعالان کانون‌های مساجد تبیین و منتشر گردید.

اوبه تشریح جزئیات این دستورالعمل پرداخت و افزود: از جمله مهمترین محورهای این دستورالعمل، لزوم رعایت بهداشت فردی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تهیه صابون و مایع ضد عفونی و قرار دادن به اندازه و مناسب آن در وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مساجد و تأکید بر خودداری از دست دادن نمازگزاران در بین صلاتین از دیگر موارد مهم این دستورالعمل است.

سقا بر ضد عفونی کردن و نظافت مساجد به منظور پیشگیری از شیوع کرونا نیز تأکید کرد و افزود: در این دستورالعمل بر لزوم فرهنگ سازی مناسب مسائل آموزشی و بهداشتی توسط ائمه جماعات استان اردبیل تأکید شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.