نماینده منتخب مردم اصفهان گفت: مردم اصفهان در مجامع مختلف از من دعوت کرده اند اما من به خاطر سلامتی مردم تصمیم گرفته ام که در این مجالس شرکت نکنم.

زهرا شیخی، نماینده منتخب مردم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: پایه اصلی ویروس کرونا همان سرماخوردگی است و فقط یک جهش ژنتیکی رخ داده است که به خاطر این جهش، واکنش‌های بدن متفاوت و بیشتر است.

او با اشاره به اینکه  در افراد مختلف سیستم ایمنی بدن واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهد افزود:اگر فرد بیماری زمینه‌ای مثل سرطان یا بیماری دیابت داشته باشد، واکنش بدنی متفاوتی دارد.
 
شیخی بیان کرد:افراد باردار هم در معرض خطر بیشتری هستند و افرادی که مشکل زمینه‌ای ندارند می‌توانند بهتر با ویروس مقابله کنند.

شیخی درباره اهمیت پیشگیری خاطرنشان کرد: در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شست و شوی دست ها در اولویت قرارگیرد ونیاز نیست که با مواد خاص این کار انجام شود و با آب و صابون این مسئله به خوبی برطرف می‌شود.

نماینده منتخب مردم اصفهان گفت: اگر فردی علائم  سرماخوردگی دارد یا مشکوک به ویروس کرونا است، ترجیحاً از ماسک استفاده کند، اما به هر حال لزومی ندارد که همه افراد از ماسک استفاده کنند.
 
شیخی گفت:افرادی که  مشکوک به کرونا هستند بهتر است اتاقی را در منزل خود برای قرنطینه اختصاص دهند ودر مکان های شلوغ نیز حضور پیدا نکنند.

نماینده منتخب مردم اصفهان با تاکید براینکه حفظ سلامتی مردم بسیار اهمیت دارد افزود : با توجه به به پیروزی من در انتخابات دعوت های زیادی برای شرکت درمراسمات صورت گرفته است که ضمن عذر خواهی از مردم و به منظور رعایت بهداشت در این مراسم ها شرکت نمی کنم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.