مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خور و بیابانک گفت:تمام مراکز بوم گردی‌ شهرستان خور و بیابانک با هدف پیشگیری از بیماری کرونا تا ۱۵ فروردین سال آینده، ممنوع شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا ترابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خور و بیابانک گفت: به منظور رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و صیانت از سلامت مردم تمام مراکز بوم گردی، همانپذیرها، اماکن عمومی و ورزشی این شهرستان تعطیل شد.

رضا ترابی با اشاره به اینکه تاکنون موردی از این بیماری در شهرستان خوروبیابانک گزارش نشده افزود: تمام فعالیت‌های ورزشی این شهرستان به مدت ۱۰ روز تعطیل وپذیرش در تمام مراکز بوم گردی این شهرستان با هدف پیشگیری از بیماری کرونا تا ۱۵ فروردین سال آینده، ممنوع شد.

او گفت: چهارشنبه بازار خورو بیابانک هم که هر هفته پذیرای تعداد زیادی از شهروندان و فروشندگان از دیگر استان‌ها بودند برای حفظ سلامت مردم تعطیل شد.

ترابی جمع آوری چادر‌های نماز مساجد، ضدعفونی کردن ضریح امامزاده ها، از مدارخارج کردن آبسردکن‌های سطح شهر و مدارس و مکان‌های مذهبی، ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی شهری و بین شهری، ضد عفونی کردن ادارات، اماکن عمومی، سطوح دستگاه‌های کارتخوان و خود پرداز را از مهمترین مصوبات کمیته پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان خوروبیابانک بیان کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.