مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: میزان مصرف روزانه آب شرب ۱۱۰ هزار مشترک این شهرستان ۱۴ هزار متر مکعب افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: میزان مصرف روزانه آب شرب ۱۱۰ هزار مشترک این شهرستان ۱۴ هزار متر مکعب افزایش یافت.

حبیب اله حدادی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شستشو مکرر دست‌ها و نظافت فردی و همچنین استقبال از نوروز و خانه تکانی هم اکنون مصرف آب شرب بروجرد از روزانه ۵۶ هزار متر مکعب به ۸۰ هزار متر مکعب افزایش یافته است.

او  علت افت فشار آب شرب در بروجرد را ناشی از بارندگی‌های اخیر و گل آلود شدن رودخانه گلرود اعلام کرد و افزود: آب این رودخانه به دلیل گل آلود بودن فراوان وارد چرخه سیستم آبرسانی شهر نشده و این امر موجب شده تا برای جایگزینی از چاه‌های نصیرآباد استفاده شود.

او  بیان کرد: قطع برق چاه‌های نصیرآباد نیز بر مجموع مشکلات افزوده و موجب شده تا شهروندان بروجردی در برخی نقاط شهر با افت فشار آب مواجه شوند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد اضافه کرد: با رفع مشکل برق آب شرب تمام مناطق شهر هم اکنون وصل و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

حدادی ادامه داد: آب رودخانه گلرود به دلیل گل آلود بودن اجازه ورود به شبکه آبرسانی شهری را نداشته و برطرف شدن این مهم نیز حدود یک هفته طول میکشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.