سخنگوی تیم ملی تیراندازی گفت: در اردوی هانوفر توانستیم بخشی از تجهیزات مورد نیاز تیراندازی را برای تیم ملی تهیه کنیم.

بخشی از تجهیزات مورد نیاز  برای تیم ملی تیراندازی تهیه شد

ناصر رسولی سخنگوی تیم ملی تیراندازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات آزاد بین المللی دانمارک با حضور ۱۰ کشور جهان برگزار شد، خدا را شکر کیفیت مسابقات خوب بود و تیراندازان تیم ملی نیز در این مسابقات به خوبی ظاهر شدند و بهره فنی کافی را بردند و امیدواریم که در آینده از این تجارب استفاده کنند.

او افزود: اردوی هانوفر بسیار خوب بود و توانستیم بخشی از تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنیم. برای فشنگ آن مقداری که قوانین هواپیمایی اجازه می‌دهد را تهیه کردیم و با خود به ایران آوردیم.

رسولی گفت: سطح مسابقات بسیار بالا و از نظر فنی نیز مسابقه بسیار خوبی بود. اگرچه حضور ما در آنجا قطعاً رنگ و بوی خاصی را به مسابقات داده بود. بسیار خوشحالیم که در این مسابقه و اردو شرکت کردیم.

رسولی ادامه داد : سطح مسابقات دانمارک به پای مسابقات المپیک نمی رسد، زیرا تمام ورزشکارانی که در المپیک حاضر خواهند شد قطعاً با آمادگی بسیار بالایی در رقابت ها شرکت می کنند. ۵ ماه تا بازی‌های المپیک باقی مانده و همه ورزشکاران به گونه‌ای برنامه‌ریزی می کنند که آمادگی جسمانی و روانی شان در بازی‌های المپیک بالا باشد که در آنجا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. امیدوارم ما نیز جزو تیم‌هایی باشیم که عملکرد بسیار خوبی در بازی‌های المپیک دارند.

سخنگوی تیم ملی تیراندازی درباره شیوع بیماری کرونا و اقدامات فدراسیون تیراندازی افزود: برای جلوگیری از این ویروس و راه های مقابله با آن ورزشکاران را محافظت می کنیم که هیچ مشکلی برای آن ها به وجود نیاید. در حال حاضر اردوها تعطیل شدند به دلیل اینکه تیم در اردو و مسابقه بود قطعاً با تدابیری که اندیشه شده است هر زمانی که اردو آغاز شود قطعاً موارد پیشگیری کننده از شیوع بیماری را رعایت خواهیم کرد. از هفته آینده اردوی تیم ملی تیراندازی برگزار می شود.

رسولی گفت: زمان کمی تا مسابقات جام جهانی که از ۲۵ اسفندماه سال جاری در هند برگزار می شود باقی مانده است. سعی می کنیم هیچ خللی در برنامه‌ریزی ما صورت نگیرد تا تیراندازان تیم ملی بتوانند به این مسابقه اعزام شوند.

او با اشاره به لغو پروازها از مبدا ایران گفت: پرواز مستقیم از دهلی به ایران وجود دارد و تا جایی که ما برنامه پرواز ها را بررسی کرده‌ایم فعلاً ابلاغیه ای صادر نشده است که پرواز ها لغو شده یا بحث ورود به آن کشور ممنوعیتی وجود داشته باشد. در حال حاضر شرایط استاندارد است و این بستگی دارد که در روزهای آینده شرایط به چه صورت خواهد بود. ما خواستار حفظ سلامتی بازیکنان هستیم تا بتوانند بدون هیچ مشکلی برنامه‌های خود را اجرا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار