عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: در اردوی هانوفر توانستیم با فشنگ‌هایی که در اختیار تیم قرار دادند به خوبی تمرین کنیم.

اردوی خوبی برای تیم ملی تیراندازی در هانوفر برگزار شدفاطمه کرم زاده عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مسابقات آزاد دانمارک با شرکت‌ چندین کشور در جهان به خوبی برگزار شد. تیراندازان قوی از سراسر جهان در این رقابت ها حضور داشتند، اتریش، دانمارک و سنگاپور از جمله رقبای ما در این مسابقه بودند.

او افزود: بعد از مسابقات دانمارک، اردوی تیم ملی تیراندازی که در هانوفر برگزار شد نیز اردوی خوبی بود و توانستیم با فشنگ هایی که نمی‌توانیم در ایران داشته باشیم تمرین کنیم، این تمرین ها و اردو کمک زیادی به تیم ما کرد.

کرم زاده ادامه داد: احمد نجفی مربی تیم ملی تپانچه و الهام هاشمی سرمربی تیم تفنگ در کنار تیم در این مسابقات حضور داشتند، حریفان اصلی ما در مسابقات المپیک نیز کشورهای آسیایی هستند.

او گفت: با توجه به رکوردهایی که در مسابقات ثبت می‌کنیم امکان فینالیست شدن ما زیاد است، باید دید که در فینال چه اتفاقی می‌افتد، شرایط فینال غیرقابل پیش‌بینی است.

کرم زاده افزود:تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. مسابقات المپیک مرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

او در مورد زمان برگزاری اردوها در ایران گفت:  به دلیل اتفاقات پیش آمده و شیوع ویروس کرونا ممکن است دیرتر برگزار شوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار