باشگاه سپاهان ایران ابلاغیه‌ای درباره لغو بازی این تیم برابر تیم النصر عربستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که روزنامه الوطن مدعی شده بود که کنفدارسیون فوتبال آسیا به علت گسترش ویروس کرونا قصد دارد برخی از بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان را لغو کند، باشگاه سپاهان این موضوع را تکذیب کرد.  

یکی از مدیران باشگاه سپاهان ضمن تکذیب این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تاکنون بیانیه و اطلاعیه رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لغو بازی سپاهان - النصر دریافت نکرده ایم. به هر حال ما تابع تصمیم AFC هستیم.  

قرار است تیم‌های فوتبال سپاهان و النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه ۱۳ اسفندماه در بحرین به مصاف هم بروند اما فدراسیون فوتبال بحرین به علت شیوع ویروس کرونا از میزبانی این بازی انصراف داده است.


بیشتر بخوانید: دیدار سپاهان ایران - النصر عربستان از سایت AFC حذف شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
ظاهرا شما فقط برای فدراسیون ایران شاخید اونم به خاطر ضعف مسئولان انضباطی فدراسیون هست وگرنه عمرا جرات داشته باشید کارهایی که مقابل پرسپولیس کردید رو یک دهمش رو تو آسیا بکنید چون میدونید یک روزه 3-0 بازنده که میشید هیچ کلی هم محرومیتهای دیگه از جمله مالی نصیبتون میشه