معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان گفت: محور ارتباطی این استان در محدوده انار، یزد به علت طوفان شن و کاهش شعاع دید افقی کمتر از ۵۰متر از دقایقی پیش تا اطلاع ثانوی بسته اعلام شد.

مسدود شدن راه ارتباطی کرمان، یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: محور ارتباطی اصلی انار، یزد را به علت نداشتن دید کافی و حفظ جان مسافران با هماهنگی پلیس راه بسته اعلام کردیم که با فروکش کردن طوفان و افزایش وسعت دید بازگشایی می‌شود.

او افزود: محور‌های ارتباطی شهرستان‌های فهرج، ریگان، بم و شهربابک را به علت بادخیز بودن و احتمال وقوع طوفان شن به صورت مرتب رصد می‌کنیم که هنوز مشکل خاصی در این محور‌ها گزاش نشده و خوشبختانه مابقی محور‌های ارتباطی برون شهری استان کرمان باز و تردد در آنان برقرار است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: نیرو‌های راهداری به خصوص گشت‌های راهداری در برابر طوفان شن به خصوص در شرق استان طی ۴۸ ساعت گذشته به حالت آماده باش درآمده‌اند.

او با بیان اینکه تمامی بنرها، پل‌های عابر پیاده، جاده‌ها و محور‌های ارتباطی در مقابل ریزگرد‌ها پایش و رصد می‌شود بیان داشت: آمادگی کاملی برای مقابله با این پدیده داریم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار