با حضور مربی کشوری نخسیتن دوره آموزش مربی درجه ۳ ژیمناستیک ویژه بانوان در باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

نخستین دوره مربی گری ژیمناستیک ویژه بانوان در بافق برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، رنجبر مسئول ورزش بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: این دوره به مدت یک هفته در سالن ژیمناستیک آهنشهر بافق اجرا شد.

او افزود: ۱۶ بانوی علاقمند و ورزشکار در این دوره زیر نظر خانم مریم مزیدی مربی درجه ۲ فدراسیون ژیمناستیک کشور آموزش‌های لازم را در سرفصل‌های مربوطه و آیتم‌های موئرد نیاز فرا گرفتند.

رنجبر ادامه داد: وجود پتانسیل بالا در بانوان بافقی و علاقمند به این ورزش زمینه تربیت مربیان زیمناستیک را در بافق فراهم کرده است.

مسئول ورزش بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مرکزی ایران بافق افزود:شرکت کنندگان در پایان دوره در دو آزمون تئوری و عملی شرکت می‌کنند و در صورت موفقیت و کسب امتیاز لازم از سوی فدراسیون از آنان به عنوان کمک مربی در باشگاه سنگ آهن مرکزی به آموزش می‌پردازند.

رنجبر گفت: در سال‌های گذشته با توجه به استقبال خوب بانوان از این رشته ورزشی، با اعزام مربی از مرکز استان، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شد که با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق و فدراسیون در سال جاری، آموزش زیر نظر مربی کشور انجام شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار