رئیس پلیس راه کردستان گفت: همه محور‌های مواصلاتی استان لغزنده است و در این راستا تردد خودرو‌های کشنده در محور "دیواندره-سقز" ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه کردستان گفت: بارش باران و برف از دیروز در استان آغاز شده و اکثر محور‌های مواصلاتی لغزنده است.

او بیان داشت: با توجه به بارش باران و برف و احتمال جاری شدن آبراه در مناطق کوهستانی، رانندگان از تردد در محور‌های کوهستانی استان خودداری کرده و در صورت تردد در این مناطق با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه کردستان با اشاره به بارش باران و برف در اکثر محور‌های مواصلاتی، تاکید کرد: در این شرایط رانندگان می‌بایست حداقل سرعت را در نظر بگیرند و از گردش‌های بی مورد و ناگهانی که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می‌شود، پرهیز کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در محور "سنندج-دیواندره" ۵ دستگاه وانت بار به علت لغزندگی جاده واژگون شدند، اما بحمدالله خسارت جانی در برنداشته اند، اظهار داشت: عبور و مرور خودرو‌های سنگین در محور "دیواندره" به "سقز" با محدودیت اعلام شده است.

سرهنگ گوهری به شهروندان توصیه کرد: هموطنان اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را دارند حتما خودروی خود را بازدید و از ایمن بودن تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است، اداره کل هواشناسی کردستان اوضاع جوی استان را برای امروز و فردا بارانی اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.