پورهاشم: پیروزی برابر استقلال از نظر روحی به ما کمک می‌کند

بازیکن تیم گل گهر سیرجان گفت: تیم ما با برد مقابل تیم استقلال و کسب ۳ امتیاز بازی از نظر روحی بهتر می‌شود.

پورهاشم: پیروزی برابر استقلال از نظر روحی به ما کمک می کندحسام پورهاشم بازیکن تیم  فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی با استقلال تهران بیان کرد: بازی با استقلال بسیار سخت خواهد بود و نبود تماشاگر سختی این بازی را دوچندان می‌کند. تیم ما برای مساوی به میدان نمی‌رود و با توجه به شرایطمان نیاز به سه امتیاز این بازی داریم. با برد مقابل استقلال می‌توانیم جایگاه تیم خود را بهبود ببخشیم و خطر سقوط را کمتر احساس کنیم.

او در ادامه عنوان کرد: تیم استقلال برای اینکه بتواند در کورس قهرمانی باقی بماند برای پیروزی به میدان می‌آید. مطمئنا به علت انگیزه بالای ۲ تیم، شاهد بازی جذابی خواهیم بود. با توجه به اینکه در بازی قبلی مقابل تیم نفت آبادن به پیروزی رسیدیم، از روحیه خوبی برخورداریم. تیم از آمادگی خوبی برخوردار است و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی، در نبود هواداران تیم که جای خالی شان قطعا احساس خواهد شد، بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

پورهاشم درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: متاسفانه چند هفته‌ای است که درگیر مصدومیت هستم و این بازی را هم از دست دادم. در بازی مقابل استقلال ۲ بازیکن غایب دیگر هم داریم. خوشبختانه تیم یک دست است و جایگزین‌های خوبی در تیم وجود دارند که می‌توانند بهترین عملکرد را از خود ارائه بدهند.

او در پایان اظهار کرد: تیم ما به هیچ عنوان برای سقوط از لیگ برتر احساس خطر نمی‌کند و با بردی که به دست آوردیم توانستیم یک پله بالاتر بیاییم. برد قبلی فشار روانی را روی تیم کمتر کرد. البته پایین جدول امتیاز تیم‌ها به هم نزدیک است و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: دفاعیات شجاعی درباره استوری جنجالی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار